
REKLAMACJE :
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji:
Wypełnij formularz reklamacji (pobierz plik ) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Formularz zwrotu reklamacji należy przesłać na adres poczty elektronicznej :info@dudidu.pl
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DUDIDU
ul.Wiarusa 44/31 ; 32-087 Zielonki
Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji w terminie 14-dni od daty otrzymania reklamacji Klienta, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej w miarę możliwości na bieżąco.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosi Klient. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji za zasadną.W razie uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
FORMULARZ REKLAMACJI
RYSZARD WESOŁOWSKI GRUPA PRINT |
....................................., dnia ..................................... |
Imię i nazwisko konsumenta (-ów): |
................................................................................................................... |
Adres konsumenta (-ów) |
................................................................................................................... |
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ..................................... produkt
............................................................................................................................................................ jest wadliwy.
Wada polega na:
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
Wada została stwierdzona w dniu .......................................................................... .
Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
- wymiany towaru na nowy na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
- nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
- obniżenia ceny towaru o kwotę ..................................... (słownie: ............................................................................................................) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ............................................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ............................................................................................................... /przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
Z poważaniem
.....................................
*niepotrzebne skreślić
ZWROT I WYMIANA TOWARU:
1. Formularz zwrotu/wymiany
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie ( pobierz formularz ) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
DUDIDU
ul.Wiarusa 44/31 ; 32-087 Zielonki
adres poczty elektronicznej : info@dudidu.pl
2.Odesłanie produktu
W celu wymiany i zwrotu Towaru Klient odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę, a także dołączyć dowód zakupu oraz potwierdzenie wykonania przelewu na kwotę konieczną do pokrycia kosztów wysyłki nowego Towaru. Towar w ramach wymiany powinien zostać przesłany Sprzedawcy przesyłką, której koszt ponosi Klient.
3. Wysyłka
Produkt należy wysłać na adres:
DUDIDU
ul.Wiarusa 44/31 ; 32-087 Zielonki
Wymiana Towaru jest możliwa jedynie na Towar znajdujący się aktualnie na stronie internetowej Sprzedawcy.
Wymieniany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne metki oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Imię i nazwisko...........................................................................................................................
Adres zamieszkania......................................................................................................................
Telefon kontaktowy......................................................................................................................
Adres e-mail...............................................................................................................................
ZWRACAM W NIENARUSZONYM STANIE Z DOŁĄCZONYM
PARAGONEM ORAZ KOMPLETEM METEK:
Nazwa towaru.....................................................................................................................
Numer zamówienia..............................................................................................................
Przyczyna zwrotu.................................................................................................................
Kwota zwrotu......................................................................................................................
DANE DO PRZELEWU:
BANK:
Nr rachunku:......................................................................................................................................................
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta (Dz. U. Z dnia24 czerwca 2014 r. Poz. 827) niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży.
___________________________
Data i podpis Klienta