Czas i koszty dostawy
 
 
W okresie świątecznym od 02-12-2019 do 24-12-2019
firmy kurierskie mogą mieć wydłużony czas dostawy do +1 dzień.
Przepraszamy.
 
 
 
Jaki jest dokładny koszt i czas dostawy w naszym sklepie DUDIDU ?

 Uwaga!  Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem.

W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody

i skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Kontakt telefoniczny od pon. do piąt. od 8-17h   sobota 9-15h

tel : +48 666 643 993

@ : info@dudidu.pl

 

Paczkomaty InPost w opcji "ZA POBRANIEM" nie są obsługiwane.

ZA POBRANIEM tylko opcja "KURIER" UPS

Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i krajów Unii Europejskiej Europa.

Dostawa do pozostałych miejsc świata wymaga konsultacji z usługodawcą (przewoźnikiem).

 

Czas dostawy  na terenie Polski :

  • Paczkomaty InPost : 2 dni robocze (paczka do 5 kg - ograniczenia formatu do 41 x 38 x 64 cm)
  • Kurier : 2-3 dni robocze (paczka do 10 kg)
  • Odbiór osobisty na terenie Zielonek lub dostarczamy Gratis na terenie Krakowa

Czas dostawy na terenie Unii Europejskiej:

  • Kurier : 3-5 dni roboczych (paczka do 4 kg)

 

Jakie są koszty dostawy na terenie Polski ?

  • KURIER : zamówienie paczka do 10 kg  koszt 17,90 zł  (za pobraniem koszt  +4 zł)
  • KURIER : zamówienie powyżej 299,00 złotych - przesyłka GRATIS
  • PACZKOMATY InPost : zamówienie paczka do 5kg - koszt 15.90 zł (ograniczenia formatu do 41 x 38 x 64 cm)
  • PACZKOMATY InPost : zamówienie powyżej 299,00 złotych - przesyłka GRATIS

Jakie są koszty dostawy na terenie Unii Europejskiej : Kurier : UPS - DHL

  • PACZKI do 4 kg - koszt 99,00 zł - 25 EURO
  • paczki powyżej 4 kg będą przeliczane przez kuriera. Będziemy się z Państwem kontaktować.

 

ODBIÓR OSOBISTY - zwroty - reklamacje :

DUDIDU.PL

ul. Wiarusa 44/31

32-087 ZIELONKI

POLSKA

Odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

 _________________________________________________________

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem.

W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze

protokołu szkody i skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl